İlk sabah 7-8 gibi uyandı , kahvaltı oyun ara öğün derken sonra öğle yemeğini de yedi diyelim , karnı tok sonra güzelce bir duş, duştan sonra süt içiyorsa süt verirsin sonrada loş bir odada sessiz sakince uyku moduna geçince uyur diye düşünüyorum
Ben ayağımda salladım loş bir oda da sıkıntı çıkarmadı bazen dirense de sessiz sakince sallamaya devam ettim