Sudnaz merhaba sizin haftalarınızda benim de aşağıdaydı, 18. Haftada gittiğimde biraz yukarı kaymıştı rahim ağzından çekilmişti, 24. Haftada gittiğimde normal doğum olabilecek kadar yukarı çıkmıştı benim doktorum da bana önemli olan çekiliyor olması dedi. Yani takip ettikçe çekildiğini gördük. Sizinkinde yapışıklık vs yoksa sizinki de çıkabilir.