Miraela ayy bende 2. Ye hamileyim benmde kızım 40+3 haftalıkken dogdu 3.490 kg di şimdide 35+4 haftalıgız bakalım bu nasıl olcak herkes 2. Dogum kolay olur diyo bi kaç kişidende duydum 2. Dogm kolay geçiyomş rabbim hayırlısı ile bizimde kolay bi şekilde dogurmamızı nasip etsin inşallah 🌸🤲😍