merhaba kızlar 25 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır karnımın altında hareketle ve yürürken oluşan ağrılarım var. Detaylı ultrason için gittiğimde doktor bebeğimin biraz aşağıda olduğunu ağrıların bu yüzden olduğunu söyledi. aynı zamanda 10 aylık bir bebeğim var kucağımda devamlı yani gün içinde biraz yorulduğumda kasılma ve ağrım oluyodu ama dinlenmekle duşla rahatlıyodum bi kaç gündür sabah uyandığımda bile ağrım oluyor yürüyemiyorum. bu durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz