DiplomaliEvHanimi BABAYI ICERI ALAN TEK DOKTOR DIYOLAR MUSTAFA OGUZ YILMAZ memnunmusunuz doktor ariyomda 3097 beta kese gorundu ama memnun kalmadim doktorumdan ?
cileklitursu DiplomaliEvHanimi ben gidiyorum memnunum diğerleri gibi asla değil terslemiyor sekreterleri insanları bile terslediğinde sen karisma benim hastam diyen biri ben gittiğimde unuttuğum şeyleri tekrar tekrar soruyorum sakın sakın anlatıyor arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim bende sana tavsiye ederim
fatmaydn Aslında bende ona bi kaç gittim iyi dediler ilk gittiğimde iyiydi şu son gittimde bende pek anlamadım o hocayi ama bilemiyorum ki ama soylede bisey var yumuşak ses tonu var