Dilek1001ae bana 75 yapılmıştı. Hiç kafanda büyütme ya aç karna gider gitmez sekretere dedim ben şeker yüklemesi için geldim diye sıra beklemeden kan istendi hemen kan verdim. Zaten elimde direk almıştım o içeceği. Benimki gayet az asitli ve meyveliydi. Elmalı soda gibiydi tadı. Teneke kutudaydı. Bazıları asitsiz sırf şeker tadıymış benim gazozdu resmen tadı. Hızlı hızlı içip 4-5 dk da bitirdim o şişeyi belki daha hızlı. Sonra gittim arabada kitap okudum telefon oynadım tam 1 saat olunca yeniden kan veriyorsunuz. 5 dk önceden kan verme merkezine gittim orda da sıra bekletmiyorlar size. 2. Saatte yani tekrar bir saat sonra yine aynısı. Mide bulantısı vs yaşamadım. Su içmek yasaktı sadece biraz susadım ben çok su içerim çünkü normalde de. Aç karna olduğu için haliyle beklerken acıktım yanıma simit almıştım 2. Saatin kanını verir vermez yedim. En ufak bir rahatsızlık da yaşamadım