27Nurdan Bu 36+2 oldum ve hastane ye gün almaya gittim. Şekerim yüksek olduğu için Dr yatış istedi eşimde ben stres yaptığım için izin vermedi ve imza atık ciktik yarın tekrar gidicem ve inşallah veririlerse gün alicam ve şu an çok stresliyimm bebeğin kilosu ve suyu biraz fazla mis sizce ne yapmalıyım
tazeannesese Evet yüksekmiş. Korkmayın diyete çok dikkat edin son haftalar zaten sıkın dişinizi. Bol yürüyüş, yoğurt, ayran, limon tüketin