Ananim kötü bir haber alma sonucumda şekerim ilk oynadı oda halsizlik yorgunluk uyku hali ile seyir ediyordu evde ölçüm cihazı aldım tansiyon aleti ile birlikte çünkü iyi hissetmiyordum günlük olarak şekerimi ölçerek ordaki dengesizlikle öğrendim hatta bir gece yüksek şekerle acile gittim doktorumla istişare yaparak diyetisyene başladım sonra normal seyirde gidiyordu arada yükseliyir strese bagli bebeğin suyu cogalmadigi sürece sikinti yokhamilelik bitene kadar devam eder dedi zaten inşallah hamilelik geçince gidecek