Baştan beri Miray diyorduk, nazara falan da inandığımız için ikinci ismini kimliğe yazdirmayip sadece kulağına okutacaktik eşimle ben bilecektim sadece ama az önce eşimle konustum melek olsun mu falan dedi ya da Miray Melek. Çünkü ikimizde meleğim diye seviyoruz karnımı 🥹