2 yaşında kız bebeğim var tuvalet eğitimi veriyorum çişini çok güzel lazımlığa yapıyor ben hiç ellemiyorum kendi gidip yapıyor bez hiç kullanmıyoruz ama kakasını yapmaktan çekiniyor siz nasıl alıştırdınız bu durum normalmi bu arada 4 gün oldu tuvalet eğitimine başlayalı