N_e_s_e
Mervemrah bebeğim beta hcg çok hızlı yükselmiş korkma sen bos falan degildır. Anne karnında bebek gec gelısıyor. Ben 8+5 bılıyodum, makınada 7+3 cıktı mesela. Allah sabır versin canım 4 tane çok zor rabbim sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsın.