Fndnr Merhaba 6+4 deyim karın kaslarım çok ağrıyor neden oluyor bilmiyorum bugün doktora gittim Birsey demedi bilgisi olan var mı cevap lütfen
Merve4114 Benimde 6+0 haftalık gebeyim özellikle geceleri yatağa yattığımda kasık ağrım çok oluyor normal dedi dün doktor kese büyürken böyle olur demişti