Mgsh Merhabalar Süreci Birlikte bekleyelim💕 Sonumuz pozitif olsun inşallah🙏 Ovülasyon takibine başladınız mı🫠
Mgsh Dün ki ovülasyon ve Bu testte bugün 13:45 te yaptığım ovğlasyon İlk defa böyle görüyorum iyi mi kötümü anlayamadım Bugün de mi pik yoksa çatlama olamıyormu Bu akşam yumurtlama belirtisi olan şeffaf akıntım geldi Bu akşamda değerlendirmelimi?
peri09 Mgsh tam yumurtlama günündesin canım değerlendir silikleşene kadar silikleştiğinde çatlama olmuş demektir
Negatif Ben de bekliyorum ovülasyonda pik günleri ve sonraki silik çıkan günü değerlendirdim. Silik çıkan diğer günleri koyverdim. 1 yıldır kafama göre gidiyorum olmuyor bu ay ilk kez Ovülasyon denedim. Bat 24 bakalım sonuç alacak mıyım
Mgsh Negatif Ben epeydir ovülasyon testi yapıyorum ama 2 gün üstüste hiç pik görmemiştim 3 gün üstüste değerlendirmiş bulunduk ama bakalkm inşallah olur
Mgsh Negatif Doğrudur bu ay 3 günde bir değerlendirmeyi planlıyorduk ama erken pik görünce olmadı Siz nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz
Negatif Ben ilk kez ovülasyon denedim. Adetim bittikten sonra başladım kullanmaya. Her gün sabah akşam test yaptım. Adetim bittikten 3 gün sonra pik gördüm. O günleri değerlendirdik sonra bıraktık. Daha önce 2 günde 1 yapmaya çalışıyorduk ama çok bunaltıcı oluyor. Bir de çalıştığımız için sabah erken kalkmak zorunda olduğumuz için ya da evde çocuğumuz şahit olmasın diye düşünmekten dolayı her şey yoruyor bizi.
Mgsh Bende bugün ki ovülasyon testinde tel çizgiye düştüm🥰çatladı inşallah🙏🙏 sağlıkla döllensin ve yerleşsin inşallahhh Hepimizin amin🙏
emine04444 Mgsh merhabalar, bende ovülasyon testi kullanıyorum yorumunuz dikkatimi çekti. Pik yaptıktan sonraki 3 günde yumurta çatlamıyor mu? benim ayın 7 sinde pik yaptı ertesi gününden itibaren 2. çizgi silik çıkıyordu ilk defa bugün tek çizgiyi gördüm. Yumurtam yeni mi çatladı yani?
Bir1kelebek İnşaAllah bu ay Allah nasip etsin hepimize ya çok çok aminnn 😍 ben yarın doktora gideceğin daha önce hiç gitmedim kadın doğuma ilk olucak bakalım inşaAllah bir sorunum yoktur ☺️ gitmişkende kandan baktırsam mı diyorumm kızlar belki çıkar bat 23 mayıs