Merhaba kızlar çok kararsızım hala ne zor şu isim olayı :) Kızıma tek bir isim koymak istiyorum, hem modern hem zamansız olsun istiyorum. Eşimle Ela isminde karar kıldık. Ece de aklımızda var ama..
Yeni nesil Lila,Eva gibi çocuk isimlerindense, 30 yaşında genç bir kadına da yakışacak modern ve zamansız isim istiyoruz.
Size sorum Ela ismi uygun mudur bu kritere? Yoksa Ece mi koysak :D
Yani Ela hem çocuk da hem genç bir kadında modern bir isim midir, yoksa sadece çocuk ismi gibi mi enerji veriyor