Cxwt 3 aylık bebeğim,koltuğun üzerine koymuştum manuel anakucağında yatıyordu bende mutfakta yemek yapıyordum gözüm ondaydı bir yandan. Bi anda düştü yüzüstü 😞 halı ince zemin sert. 5 dk ağladı sakinleşti. Kontrol ettim o sırada heryerini. Yüzünü kolunu bacagini. Hemen meme verdim emdi sonra hemen kucagima aldim karnina baski yaptığım için sanırım, kustu. Şimdi uyutuyorum arada iç çekiyor ama🥺çok üzgünüm çok korktum kızlar çok şükür iyi ama başka kontrol etmem gereken bir şey var mı? Böyle bir durum yaşayan anneler akıl verir misiniz 🥺
gokcekocyigiit Cxwt düşme arkasından hemen uyutmamanız lazım, ne olur ne olmaz doktora gidin, kusma da olmuş çünkü, geçmiş olsun, iyi olduğunu bu şekilde anlayamazsınız çünkü henüz bebek, muhakkak gidin doktora.
ikincibezelyeayak Cxwt Zemin parke ise az riskli. Düştüğü cm 50 cm den azsa oda az riskli 50 cm’den çoksa riskli. Kusma olmasa korkmayın derdım ama kusmus. Bence bi dr a danışın. Ve uyutuyorum yazmışsınız uyutmayın. Susması için meme verdiniz muhtemelen ama bir daha başınıza gelirse direk besleme yapmayın. Çok gecmıs olsun
Guzelanne56 Cxwt bebeğiniz çok çok küçük Allah korusun ben senin yerinizde olsam ilk yapacağım şey kusmayı bile beklemeden doktora gitmiyorsun o yüzden bence hemen götürün bir acile
KMerveK Cxwt düşme sonrası bebekler cocuklar uyutulmaz aksine uyumamasi sağlanıp gözlenir kusma vs gibi şikayette hemen doktora götürülür canım aklinda olsun benim oğlumda çoğu kez kafasına darbe aldı düştü vs hemen hastaneye gider tomografi cektiririm içim rahatlasin diye
Ahsenmira Cxwt doktora gidin hemen uyutmak iyi deyil fışkırır tarzda kusmaması lazm kırık olsa çıkık olsa bilemezsiniz daha minicik
3_bebelianne Cxwt kuzum ana kucagını yere koyaydın ya daldınmı😟 aman halıya koy bırdaha birşey olmaz inşallah bir götür kontrol etsinler
minismom Cxwt cok gecmis olsun koltugun ustunde bide ana kucagında biraz yukseklik fazla gibi fıskırır tarzdamı kustu bi tedbir amaclı kontrole gotur ne olur ne olmaz uyurken ic cekmeside korkmustur o yuzden ic cekiyodur ama yukseklik cok gibi geldi bana bidakine yere bırak ana kucagını bisey olmaz serinse bi battaniye at simdi hareketlenmeler baslamıs ne olur ne olmaz kemerinide bagla veya yere yorgan ser onun ustune bırak hem daha rahat hareket eder kasları falanda gelisir ben 3 aydan sonra hep yerde tuttum kızımı hep bi anlık dalgınlıkla oluyo malesef