Momy11 aynı ilaçlr değil farklı benim kullandıklarım. Reçeteli olmadığı için gün içinde tok içebilirsin demişti eczacım. Ben genelde sabah kahvaltıdan sonra içiyorum. Sende sabah yada öğlen kendin ayarlayabilirsin.
Sadece akşam içince sevmedim çnkü bir enerji veriyor oda uykumu kaçırmıştı😂