Melike293 4+2 iken gittim 1 hafta ileri çıktı dün lekelenmem oldu başka bir doktora gittim alttan muayene ile bebek oluşmamış 1 hafta içinde oluşmazsa kürtaj dedi bu durumu yaşayan oldu mu kese içinde ki oluşum yolk kesesi mi sizce
Merve8155 Melike293 4.hafta daha erkendir canim ben 6.haftada gitmistim olusmustu.yani bu doktorlarida anlamiyorum.zaten zor bir surec geciriyoruz.bayiliyorlar insani korkutmaya.kotu dusunmeyin insallah 1 2 hafta icinde olusur🌸
Beyzz24 Melike293 bence şu an hiç canını sıkma genelde kalp atışı 7. Haftada net duyuluyor. Biliyorum beklemek çok zor bir an önce net bir şey duymak istiyorsun ama bence bekle 7. Haftanda araştırıp iyi bir doktora git. Gönlünce olsun inşallah 🙏🏼
Briahll Melike293 bence doktor saçmalamış 4+2 zaten bebeğin görünmesi için çok erken. Ben 5+3 te gitmiştim bebek görünmedi 1 hafta sonra 6+3 te hem bebek hem kalp atışı görüldü. Hiç stres yapmayın güzel düşünün ve birkaç hafta zaman tanıyın
Melike293 Merve8155 gerçekten öyle daha önce kalp atışı olmayan bir kürtajım var zaten yüreğim ağzımda geziyorum pat diye söylenecek şey sanki😔
Melike293 Briahll evet normalde özele gidiyorum doktorum çok iyi ilgileniyor sonn raddeye kadar beni strese sokacak bir şeyi söylemiyor ne zaman devletin aciline gitsem hemen gömüyorlar Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın gerçekten 🥲
Briahll Melike293 gerçekten devlet hastaneleri öyle malesef genelleme yapmış olmiyim ama bu zamana kadar iyi doktora nadir denk geldim.