aysenur_mom48 pandemide bende anksiyete çıkmıştı. Sonra zor atlattım. Şu süreçte kendini rahatlatabilecek en güzel şey güvendiğin bir doktorun olmalı ve sadece onu dinlemelisin. Biz fetal dna testi yaptırıp emin olmak istedik. Doktorumda önerince yaptırdık şükür güzel çıktı. İçin rahat etmeyecekse yaptır sende çnkü şimdi 2li 3lü 4 lü hepsinde tek tek heycanlanacaksın.
Birde tavsiyem sağlık ocagında takibini hemşire yapıyorsa çok güvenip gitme 4 aydır stressiz hamilelik yaşatan doktorumdan sonra aşı için gittim. Okadar gerip strese sokacak konuşuyorlar ki. Birde elinde minik bir cihaz kalp dinleyelim dedi. Biri bozuk birinin şarjı yok. Kalp sesini duyana kadar beni strese soktular.