Arkadaslar birsey soracagım benim son adt tarihine gore suan 31 haftalığım devlette bu sekilde söylendi
Ama özeldeki doktorum 7 ekimi baz almadı 12 ekim yazalm uymuyor dedi dogum haftası ona gore de 30+3 gunluk gözüküyor
- Haftada akacağım çalışabilir raporunu sizce ozelden mi alaym devletten mi sıkıntı olurmu bu durum