buse2507 ebrununikizleri Ben normalde özele gidiyorum 14. Haftamda kayıt açmak için devlete gittim bebemin arkası dönüktü direk arkası dönük dedi kaldırdı beni 2 dakika bile sürmedi foto bile vermedi
Bebek-170793 ebrununikizleri valla bizimki bugün göstermedi sakladı hep 15+6 haftalık haftaya tekrar gidicez inşallah gosterir bu sefer zaten 20.haftada detaylı var 😍👼
ArasveAnnesi21 ebrununikizleri bende devlette 12 haftada da öğrenmiştim öylesine sormuştum doktor direk erkek demişti
Emanetimi_bekliyorum ebrununikizleri sorarsanız ısrar ederseniz benzetme yapabilir küçük oldugu için net söylmez bence