Gzm122 Merhaba kızlar, 14 temmuz da tahmini doğumum olacak, normal istiyorum ama gidişat neyi gösterir bilemiyorum. Hastane çantasına kendim için neler koymalıyım en gerekliler nelerdir tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️
ikimelekannesi___ Gzm122 uzun uzun yazamicam ama yaza aldanıp herşeyi kısa koymayın ilk doğum sonrası kan kaybından ve şoktan insan çok üşüyor ince penye bi kollu takımınız olsun yada sabahlığı uzun kollu bir lohusalık falan Klasik şeyler dışında göğüs pompası tavsiye ederim Külot ve ped isterseniz koyun ama onların yerine kesinlikle depend kullanın büyük rahatlık Çekim için makyaj malzemesi saç aksesuarı yada saç aleti vs unutmayın genelde ikinci planda kalıp unutuluyor Klasik şeyler yazılır zaten yada her hastane çantasında postunda görürsünüz
Gzm122 ikimelekannesi___ Çok teşekkür ederim kısa kollu pijama eklemiştim lohusa takımı geceliği de uzun kollu ama yine bir hırka alayım yanıma. Bu arada depend aldım ama üstüne hamile iç çamaşırı da giyilmesi gerekiyor değil mi? Hı bi de havluya ihtiyaç var mı sizce, duşa girme fırsatı oluyor mu emin değilim
Fatmadmr37 Gzm122 ben yanıma ekstra ne olur ne olmaz diye alt iç çamaşırı almıştım ama gerek kalmıyor depend külot gibi olduğu için zaten direk giyiyorsunuz ben giymemistim külot üstüne. Havlu ne olur ne olmaz koyun yanınıza ben acil sezeryan yapmıştım hastanede duş almadım ama sezeryan dogum yapıp yine duş alanlar da oluyor. Onun haricinde bende gümüş kapak öneririm almanızı çok işe yarıyor gerçekten. Kıyafet olarak da alt üst takım koyabilirsiniz ben sezeryan yaptığım için elbise tarzında çok daha rahat ettim. Üstüne de sabahlik almıştım.
ikimelekannesi___ Gzm122 bir kadın daha bu postu açıklamış zaten ona ek olarak eğer doğumunuz normal olursa zaten her tuvalet sonrası ılık suyla belden aşağısını yıkıyorsunuz özel hastanede yaptığım için duş ve benzeri imkanlarım vardı ve normal doğum yaptığım için ilk iki üç gün ayıptır söylemesi oturarak değil ayakta küçük tuvaleti yapmıştım duşun içinde (yadırgamayın yaşamayan bilemez) büyük tuvalet için zor oturuyordum ama dikişlerim çoktu ve zaten maks iki üç gün sürdü sonrasında klozetle oturabildim ki öyle olmasa bile mikrop kapmasın çabuk iyileşsin diye normal doğum sonrası ılık su ve doktorun yazdığı bir vajinal şampuanla belden aşağı duş aldırıp iyice kurutup sonrası gazlı bez ve batikol ile pansuman yaptım doktor yazmada bile siz her duş sonrası gazlı be ve batikol ile pansuman yapın kesinlikle iyileşmeyi hızlandırıyor konudan konuya atladım biraz ama bir yüz bir de o büyük düz havlulardan koyun baya ihtiyaç oluyor
Gzm122 Fatmadmr37 Ay çok teşekkür ederim önerileriniz için 😊 son olarak gümüş kapağı sorsam size, çantama koydum zaten ama aynı zamanda lansinoh yara merhemi de koydum, göğüs pedi de. Bunları nasıl kullanacağım hastanede? Emzirdikten hemen sonra gümüş kapağı takıp göğüs pedini de üstüne mi yapıştırmamız gerekiyor?
Fatmadmr37 Gzm122 aslında gümüş kapak taktıktan sonra ekstra bir kreme ihtiyaç kalmıyor aynı kremi bende almıştım ama hiç kullanmadım sanırım. Ama ne olur ne olmaz bulunsun çantasızda sorun olmaz. Kapak taktığınızda krem sürmesize gerek yok. Hem krem kapağın etkisini azaltıyor diyolar. Ben emzirdikten sonra meme ucumda kalan sütü iyice göğüs ucuma sürüp kapağı takıyodum. Ped ise tamamen farklı eğer sütünüz akarsa koyabilirsiniz ilk zamanlar süt kontrolsüz üretildiği için genel de akma olabiliyor. Pedi meme ucunuza koymanız yeterli sutyen yada atlet sayesinde orada durur.
Gzm122 ikimelekannesi___ Evet batikonla yıkamayı da duymuştum her tuvaletten sonra havlu koydum çok teşekkür ederim 🌸