Son adetime göre 34 haftalık gebeyim beneğim hep 6-7 gün geriden geliyordu doktorum bunun sorun olmadığını söyledi hep detaylı ultrasona girdim ikili taramaya girdim her hangi bi sorun yok denmişti bugün kontrole kendi doktoruma randevu bulamadım için başka doktora gittim ve kafa ölçümünün 1 ay geride olduğunu söyledi perinatolojiye sevk etti çarşamba günü gidicem inşallah böyle bişiy yaşayan varmı