yacem tabi istemekle alakalı. BiZ 1 yıl sonra düşünmeye başladık bi kaç ay olmadı bizde acaba bişey mi var dedik kanda bnm prolaktin yüksek çıktı, sonra düştü ama yine olmadı. Eşim kuşku kalmasın dedi sperm testi yaptırdı yine bişey yoktu. Artık sıkıntı olmadıgının verdiği rahatlıkta olabilir bilmiyorum sonraki ay hamileydim 😊 gerçekten stres önemli faktör