Eceunverkanra aynı şekilde düşünüyorum hatta panik yaptırmak istememiste olabilir doktorum özelde genel durumum da iyiydi sancı hissetmedigimi soylemistim zaten ona da o.yuzden yatış falan yapmadı bence ama iyi ki de öyle oldu çünkü hala belli başlı bi sancim rahatsızlığım yok belki de bir kaç gün sürecek bu süreç düzene girene kadar 🙈