Han23 Ayni seyleri yasiyoruz gercekten, bende dusundum hani ciger gelistirici veya sanci durdurma kasilma onleyici neden yapilmadi diye. Benim doktorum 2.500kg gecerse korkma demisti, bebim kiz zayif bide 2600 suan, sanirim ondan yapmadi.
Ama doktorlar belli haftalara gore yapiyor olabilir, dogum seklin nasil bilemiyorum ama bana kalsa yapilmali ikimizede 😄
İnan bende eve geldigimden beri kasim kasim kasiliyorum, hatta hergunden daha fazla. Yurumeye hic gelmiyor, araba bu sefer yoktu 3 metro 20 dk yurume, suan kasilmalar aldi basini gitti.
Dinlen canim, kasilmanin en iyi ilacida dinlenmek 😄
Zira ben 8 aydir yatiyorum evde, hersey yasak ahhh ah 😃
Ben dogurmadiysam sende dogurmazsin merak etme. Gunde 30 40 gecen kasilmalarim var.
Bebegin basini dogum kanalina itende bu rahim kasilmalari aslinda seninde oyle olmus