Prensesdiana ben de 22 haftada karın boşluğunda sıvı birikmesi var diye aynı sorunları yaşadım aminosentez yapıldı sonra işte temiz çıktı ve şu an çok şükür su azalmış çok fazla azalan da varmış çoğalan da 7 8 doktora gittim hepsinin görüşü aynıydı artı da bilir çuvalı da bilir belli değil ama içimde hep bir umut vardı hiçbir şey olmayacak diye anneler hisseder amniyosentezin sonucuyla da doğrulandı çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin