Kızlar 1 seneye yakın gebelik planımız var fakat henüz gebe kalamadım. Bu ay çatlatma iğnesi kullandım önümüzdeki ay eğer her şey yolunda giderse aşılama düşünüyoruz. Arkadaşım ile birlikte pilatese yazılmak istiyoruz. Sizce yazılsam mı ? ya hamile kalirsam ve yarıda bırakmak zorunda kalırsam diye düşünüyorum. Normali 12. Haftadan sonra pilates yapmanin bi zararı yokmuş hatta yararı varmış. Acaba hamile kalir miyim diye düşünüp bazı şeyleri ertelemekte istemiyorum pilatese yazilirsam az da olsa psikolojime iyi gelecek. Sizce nasıl yapayım