Elemon bende ağrı yapıyor diye hiç istememiştim ama dayanamadım sancılarıma aldım. Hiç bir gram bile ağrım olmadı. Bünye ve uygulayan doktorun iyi olmasıyla alakalı bence. Belden aşağın uyuşuyo. Ama ben doğumda sancılarımı hissettim bildiğin sancılı doğurdum