Deryayurt benim 5 haftalıktı kese gözüktü ama istenilen boyuttan küçüktü ilkte gittiğim birşey diyemedi sonra Prof bir doktora gittim direk söyledi zaten kendim bile gördüm dikişin altıydı hemen kürtaj sonrası bile boşluk olan yer sezeryan yerimdi daha üste olması gerekli olduğunu söyledi yaklaşık 3 ay falan oldu sonrasında biraz gaz sancısı çektim o kadar