Nuriay Masal2021 yaptım ama doğrusunu söylersem bende adet günü gelmeden geçmeden testde çıkmıyo martdada kimyasal geçirdim adetim 3’4 gün geçince testde çıktı
Songul_T Busranur_mnts Hayırlısı olsun canım üzme kendini rabbim sana beklediğinden daha büyük bi mutluluk verir inşallah 🌸
Songul_T Nuriay Bir hafta geçti kasık ve bel ağrısı bir de emzirdiğim için göğüslerimde sızlama oluyor arada süt doluyor