Merhaba hanımlar transferin 10.günü idrar testim pozitif kan testim 131 çıkmıştı bugün 14 günüm yarın kontrolüm vardı bugün bi test yapıyım dedim koyuluğuna bakıyım dedim ve negatif çıktı çok üzüldüm değerim düştü galiba 4 gün önce kan vermiştim nasıl niye düştü bilmiyorum 2 tane test yaptım ikisinde de çıkmadı çok hayali çizgi çıktı zor gözüken 😭 çok üzgünüm