Kızlar bat 15 ama dayanamadım bugün öğleden akşam 4-5′e kadar bekleyip test yaptım. Biraz değişik çıktı. Alttan yukarı doğru pembemsi çizgi oluşmaya başlamış, üst kısmı beyaz ve biraz da dağılmış. Resimde tam çekemedim. Bunu nasıl değerlendirmeliyim? Direkt bozuk mudur yoksa test?

