Momiesss Normal dogum sonrasi buyuk tuvalete ne zaman ciktiniz 2 gun oldu hala cikamadim cok korkuyorum dikislerim patlar fln diye zorlanirsam
Minnikkim Momiesss hoşaf yap ye bak nasıl rahat gidiyorsun ben sezeryanim canm annem yaptı saolsun çok rahat cikiyorum
Momiesss Ynnnn yani kolay degildi tabiki ama suan sancilarimi pek hatirlamiyorum bile sadece dikislerim cok zorluyor ve tuvalete hala ciksmadim korkuyorum 39+5 dogum yaptim kilosu hep en fazla 3500 dendi bebegim 4200 dogum yaptim bu kadar beklenmiyordu
minismom Momiesss yani 1 hafta falan hep sulu gıdalar onerdiler bana belki sanada oyle onermislerdir o yuzden cıkamıyo olabilirsin ama varda yapamıyosan bi saglık ocagına git surup veya lavman flan yazar heralde tutmaktan kabız olursun o daha kotu dikislere o zaman zararı olur
Busramnida Momiesss bana dr.um doğumdan hemen sonra kayısı meyve suyu içmemi söylemişti hastanede içmeye başladım işe yaramıştı 😅 deneyin sizde kuru kayısı falan da yiyebilirsiniz