1994ozg merhaba sarılık ancak bebek besledikçe ce tuvalet yaptıkça vücuttan atılır sarı tülbent bilmem ne bunlar hep saçma sapan şeyler. Sütünüz tam besleyemiyor veya bebek ememediği için aç kalıp kan şekeri düşmesiyle sarılık oluyor. Ben devlette doğum yaptım dediğimiz halde bize o gece mama vermediler cocuğa ertesi gün biz bebelac sonrasında gaz olmasın diye trendyoldan sma optipro aldık falan öyle böyle suan 2 yaşında oğlum nasipse diğeri de bayramda gelecek bu sefer aynı durum olmasın diye lansinon nun elektirikli süt sağım makinasını aldım ablamdan doğumdan önce ki 3 gün süt sağıp buzluğa koyucam Manuel mochi bende işe yaramadı… dediğimi yapın götürmeyin bizimde 7 idi sonra 12 vb oldu 30 güne geçti buna da uzamış sarılık diyorlar uyutmayın birde mavi ışık veya beyaz ışıl takın odada acık uyusun gündüz güneşe cıkarın az cok