Asliisahnr ben doğuma girdiğimde kanala girmemişti daha suni sancıyı aldım 5 cm açılma vardı hala kafası biraz yukardaydı bir şekilde sporla ebelerin müdahalesi ile indi doğurdum başı da büyüktü..şimdiden bunu düşünüp stres olma doğum zamanına kadar yeterli kiloya da gelir akışına bırak bebek yolunu seçecek sağlıkla gelsin inşallah