Kızlar bugün kontrolüm vardı 40+4 uz nst de sancım.cikmadi.col.hafif.carsamba tekrar gel sabah hazırlıklı gel dedi yatış yapacak suni.sanci verecek galiba doğumu baslatacaklar çok.heyecanliyim ama umarım o.gume kadar kendi sancım.olur dua edin pilates yürüyüş yapıyorum ama banamisin demiyor benim.oglan ,🥰