35 haftalığım kontrollerim Medicanada bide memleketlere gittiğimizde devlette oldu.
Ama doğum çok yüksek 50bin civarı patlayacak gibi.
Numunede doğursam mı acaba diyorum o parada yanıma kalsa.
Eşimde söz verdi devlette doğurursan o para kadar bilezik yaparım sana diye 😂 ne yapsam acaba.
Numunede doğum yapıp memnun olan var mı?