Kızlar normalde düzenli olurdum ramazanda gecikmem oldu bayramdan sonra oldum 13 şubatta oldum martta olmadım 4 nisanda oldum ama gecikmeden sonra hasta oldum antibiyotik kullandım bayramdan önce şimdi en son 4 nisanda oldum bu ay daha gelen giden yok acaba yine 50 gün mü sürer