Zehradmrlsym Merhaba kızlar 21 haftalık gebeyim kasılma ve ağrı hissediyorum. Acile gitsem nst ile bakarlar mı bilginiz varmı
asel_asl Zehradmrlsym nst değil de toco bağlarlar. Aynı cihazın sadece tek bir kolunu bağlıyorlar . 30 dan önce bu şekilde ölçüyorlar . Gidin bence rahim ağzı kısalmış olabilir hatta açıklık bile olabilir çok kasılma olunca öyle oluyor
Morrinah Zehradmrlsym kuzu. Bana da haber verirmisin acaba ben de ara ara kasılma gaşıyorum merak ettim 🙁umarım korkacak hiçbişey yoktur
Zehradmrlsym Dilekylmaz @Asyapolat @Morrinah Kızlar tokoya bağladılar orda sancımda çıktı ama enfeksiyonum varmış ondan olabilir dedi doktor toz ilaç verdi gece içtim sabaha kadar mesanede kaldı. Devam ederse tekrar gidicem ama yine oluyor ara ara
Morrinah Zehradmrlsym çok şükür kuzum bende de enfeksiyon var ona yorabilirim ağrılarımı o zaman çok teşekkür ederim geri dönüş için geçmiş olsun
Asyapolat Zehradmrlsym bende de enfeksiyon çıkmıştı toz ilaçtan kullandım kasılmalar için progestan verdi 1 hafta sabah akşam içeceğim ama cuma gününden beri doğru düzgün hareket etmiyor sanki napacagımı şaşırdım 2.hamilelik 27.haftadayız😔
Zehradmrlsym Morrinah teşekkür ederim sanada geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin💖
Zehradmrlsym Asyapolat tatlı birşeyler ye sola dön acaba kendini yordun mu yoruluncada bebek çok hareketli olmuyor dinlen eğer halen hareketi yoksa git görün bence🥺
htc6306 Zehradmrlsym merhaba normalde bebegim çok hareketliydi fakat dünden beri az hareket etmeye başladı bende 21 haftalık hamileyim az oynuyor neden acaba telaşlanıyorum korkuyorum
Asyapolat Zehradmrlsym bunları yapıp uzanıyorum zaten 4-5 gündür hep yatıyorum ama buna rağmen hareketini çok aşagıda ve hafif hissediyorum. Yani bacak ve kasık arasında hissediyorum bakayım akşama rahat etmek için bi giderim olmazsa
Zehradmrlsym htc6306 çünkü halen küçük 30 lu haftalardan sonra hissetmediğin zaman gitmen gerekiyor 🥲
htc6306 Zehradmrlsym ya ben geçen hafta gittim iyi dedi bebekte iyi kilosuda iyi felan dedi de dünden beri hareketleri çok az ondan desim
Zehradmrlsym htc6306 kuzum haftasına göre kilosu normal demiştir doktor henüz küçük ve ilk gebelikse hareketlerini hissetmen hafif olur. Aklına kötü şeyler getirme ben ilk gebeliğimde kızımı 23 veya 24 haftalarda hissetmeye başlamıştım 🥲
Zehradmrlsym htc6306 ayrıca hareketleri az diyosun bu haftada sürekli uyurlar🥰 dediğim gibi önemli olan 30 lu haftadan sonra ki hareketleri yanlış hatırlamıyorsam doktorum bana ilk gebeliğimde 32 haftadan sonra gğnde 8-9 hareketini sayman lazım demişti
Zehradmrlsym Asyapolat için rahatlasın diye git ama bence bir sorun yoktur🥺 biz anneler çok pimpirkliyiz telaşlanıyoruz hemen❤️