Kayra61 Kızlar kan tahlilime anlayan varsa bakabilir mi kreatin değeri normal mi? Sizinde gebelikte böyle yüksek miydi? doktor randevuma çok var tedirgin oldum 🥲
Tatlisanne42 Kayra61 şekeriniz brz düşük çıkmış belki açsanız ondan da olabilir kratin de böbrekle alakalı bobreginizde ağrı oluyor mu
Seyda2323 Kayra61 şekeriniz düşük çıkmış Aç karnına verdiniz galiba Benimde düşük çıkmıştı 60larda ama felaket açtım ve açlıktan kafan dönüyordu o yüzden öyle geldi