@Devranmom sorun olmaz kasılmalar için ağrılar kramplar için dogumunuzu geciktirirse normalmi sezaryen mi bilmiyorum doktorunuz uygun görmüş vermiş ama biraz daha erken baslasaymis daha iyi olurmuş bende kullanıyorum kasılmalar ağrılarınız rahatlar bebek için bir zarari olmaz korkmayın da sadece doğum için ondan şaşırdım bende bu haftalardan sonra doğum normaldir ne zman gelirse artik