Merhaba, benim kan değerlerim; 4.haftasonunda 253, 2 gün sonrası 591, 2 gün sonrası 1.733, 7 gün sonrası 34.469 çıktı. Ertesi gün kontrolümüz vardı yani 6.haftanın sonuydu ve 2 ayrı keseyi orda gördük. Buarada tüp bebek ikizleri ve ikiside kız, şuan 20.haftadayız. ☺️🩷🩷 ilk 2 ay aşırı uyku, akıntı ve mide bulantısı vardı. Mide bulantısı 3.ayın sonunda geçti şükür.
Sizin içinde hayırlısının olmasını ve sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim.🤲 Sevgiler.🌺