Ceiydda Idrarımda enfeksiyon çıktı bunu vermiş hemde günde 2 kez ya antibiyotik zarar vermez mi bebişe kızlar yardımcı olur musunuz
rosatue Ceiydda Aksef güvenli kategoride yer alıyor diye biliyorum. Ben de sezaryen sonrası için kullanıyorum şu anda.
Minnakpopus Ceiydda enfeksiyon daha da zarar veriyor bebeğe. Kullanmazsanız enfeksiyon ilerlerse daha sıkıntı
burcuo Ceiydda Antibiyotiklerin bazıları güvenli. Ben de sezaryen sonrası kullanıyorum şu an. İçiniz rahat etmezse e-lactancia sitesinden ilacın etken maddesini arayıp güvenli olup olmadığına bakabilirsiniz.
asel_asl Ceiydda bende serklaj sonrası için kullanıyorum şuan bebeğe bir zararı yok korkma. Enfeksiyon daha zararlı ilerleyince .
Ceiydda Hepinize çok çok teşekkür ederim kızlar rosatue Minnakpopus burcuo asel_asl Guzelanne56 Hasret18ayaz 🙏
ikra_6898 Hasret18ayaz merhaba biraz geç oluyo gördüm yazınızı ama bana da daha bugün verdi erken doğum olabilir dedi kana karışmış enfeksiyon bir sıkıntı oldu mu acaba sizde biras korkuyorum da
ikimelekannesi___ Ceiydda bende de var be aylardır geçmiyor bir iki sefer tek kullanımlık saşelerden verdiler içtim ama geçmiyor muhtemelen bir dahaki gidişimde antibiyotiğe geçicez
Ceiydda ikimelekannesi___ bana ondan da vermiş tek seferlik bu akşam içeceğim bakalım bol su iç en önemlisi o dedi bana
Tatlisanne42 Ceiydda kacmllik vermiş aceba enfeksiyon un çok yüksekse kullan tabi kaç haftalık sin şuan
Tatlisanne42 Ceiydda iyi canım yuksek vermemiş 1000 g da veriyorlar da ondanda içme dicektm yüksek o çünkü ama 500 mg iyi günde iki defa icmeni mi önerdi az kalmış doğumuna da sağlıkla gelsin inşallah istersen günde birde icebilirsin için rahat etmiyorsa
Femay Ceiydda zarar verse doktorunuz vermez zaten. Enfeksiyon bu kullanacağın antibiyotikten daha tehlikeli canım. Bende kullandım bebeğim hala sağlıklı şükür