Hazalperi Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde böyle bir sorun yaşamadım ama bu gebeliğimin 5.ayından beri felaket horluyorum. Eşim artık dayanamadı içeride yatıyor çok üzülüyorum başına gelen var mı doğumdan sonra geçer değil mi 37. Haftadayım şuan 😭😭😭
rumisam Hazalperi son aylarda 7-8 falanda bende horluyordum ama dogurunca geçti benim sizin ilk aylarda başlamış sebebi hamilelik olmayabilir
MinikBrokoli Yan uyuyunca da mı horluyorsun canım, Sadece gebelikte mi oluştu acaba 🤔 Mesala ben hiç tam dalmıyorum uykuya 2 saate bir uyanıyor çocuğun üstünü örtüyorum yön değiştiriyorum falann
Hazalperi MinikBrokoli yan yatabiliyorum zaten cnm gebelikten önce yoktu böyle çok yorulursam belki yani