Bizim yarın görüşümüzzz varr 2 hafta sonra kızımı göreceğim tekrardan 32+1 olduk. Plesanta previalıyım yarın son kez alttan muayne olacağım yukarı çıkmış mı diye bakacağız çıkmadıysa sezaryenim planlanacak. Nstye girecek miyim kaç gram olmuş yüzünü gösterecek mi her şeyi çok merak ediyorum 🥰 sizler ne durumdasınız