ayssss1 Öncelikle merhaba, kollarım da ve ayaklarım da çok kaşıntım ve yaralarım var kan tahlili verdim ast alt düşük safra asiti sonucum daha çıkmadı ama ast alt düşük çıkıp safra asiti yüksek çıkan var mı
Ozlmulpk ayssss1 benim öyle alt ast normal safra asidi 17 çıktı çok yüksek değilmiş ama 40 50 sonrası tehlikeliymiş
Ozlmulpk ayssss1 hayır geçmiyor sadece gece uyuyabilmek için hap içiyorum zaten bu haftada doğuma alacak bekletemiyor
ayssss1 Ozlmulpk çok korkunç bir kaşıntı ya Allah yardımcımız olsun kaçıncı haftanızda pşucaksınız ameliyatı
Ozlmulpk ayssss1 sizinki uyuz olmasın mı kolestaz da döküntü yada böyle şeyler olmuyormuş dermatolog bakıp söyledi
ayssss1 Ozlmulpk doktorum bakıp kolestaz olabileceğini söyledi uyuz geçmişim var yaşadım yani o kaşıntı başka bir boyut o olduğunu düşünmüyorum