Kızlar ben de hemen hemen bu haftalardayım 13 + 4 bugün gittim bana da kız olabilir dedi ama ben erkek hissediyorum yani çok güvenemedim açıkçası ama bilmiyorum ya kafam çok karışık bir oğlum var bunda oğlan hissediyorum ama tabii ki önemli olan sağlıklı olmaları bilmiyorum sizce beklemeli miyim