Laydyg ilk çocuğumda kullanmıştım çokta iyiydi yani çekim gücü önemli değil o kadar ben masaj modunda kullanıyordum hep çünkü sütüm o zaman düzenli ve uzun süre takıyordu. Çok vakumlu yüksek modda kullanınca az sağıyordu. O da senin sütünün modu sana bağlı sağıcaksın hangi düzeydi düzenli sağıyorsa o modda kullancan. Amaç çok çekiyor olması değil canım. Ama işini görür👍