Esraaaahmey ben gec kaldım yaptıramadım rahim kısalıgından sürekli hastanelerde yattım 23 e giricem ve sürekli gittiğim bi doktorum yok bende yatıramadıgım icin cok üzülüyorum randevu almaya kalksam gec vericekler cok ozamana kadar kac haftalık olucam 🤦♀️