Kızlar bebeğim cuma 3 aylık olacak son bir haftadır göğüste süt olmasına rağmen emmiyor acaba acıkmadan mı veriyorum diyeceğim 3 saatte bir emziriyorum bugün gazı çıkmayınca sağıp baktım 50 ml süt çıktı bir göğsü nerdeyse hiç emmemiş diğerini de az emmiş sanırım memeden ayrılınca ağlamıyor da. Sağdığımı verdim biberonla içti üstüne de ağladı hatta bi 30 ml de mama yapıp verdim. Normalde günde bir sefer mama veriyordum yetmediğini düşünüp akşama doğru huzursuzlanıyordu çünkü. Bu yaşadığım ne oluyor acaba memede ya uyuya kalıyor ya da etrafına bakıyor sürekli bi çekiyor sonra durup etrafı izliyor.
4 gündür kakasını da yapmıyor.